Content Marketing

Content marketing

Obecnie coraz więcej firm angażuje się w tworzenie i pracę nad marketingiem treści, czyli content marketingiem. Jest to strategia, która polega na podejmowaniu takich działań, aby pozyskać klientów poprzez publikację przydatnych i atrakcyjnych dla nich treści. Aby spełniły one swoją funkcję muszą być tak skonstruowane by przyciągać uwagę konkretnych grup klientów.

Tak więc content marketing to wszystkie treści, które są publikowane i rozpowszechniane wśród ludzi za pomocą Internetu. Mają one przede wszystkim dostarczać internautom pożądanych przez nich i wiarygodnych informacji. Bardzo ważny jest także sposób dotarcia do odbiorcy. Opiera się on na działaniach nieinwazyjnych, czyli na publikacji artykułów, filmów, klipów czy grafik, w których potencjalni klienci odnajdą np. wartość edukacyjną lub rozrywkową.

Najczęściej w content marketingu stosuje się takie techniki jak:

  • wykorzystywanie serwisów społecznościowych (Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn),
  • wykorzystywanie blogów branżowych,
  • tworzenie filmów i klipów video.

Obecnie biorąc pod uwagę to, że coraz więcej firm zakłada swoje strony internetowe, jednym z najważniejszych zadań content marketingu jest optymalizacja stron internetowych. Są to wszelkie działania podejmowane przez zajmujących się tym specjalistów, które mają na celu sprawienie że strona będzie wyświetlana na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach.

Jeśli zatem interesuje Państwa oferta jaką jest pozycjonowanie stron internetowych czy content marketing zapraszamy do kontaktu. Z chęcią udzielimy odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania i przedstawimy naszą ofertę.

[yasr_overall_rating size=”medium”]