Media społecznościowe (social media)

Social Media, czyli tak zwane media społecznościowe

XXI wiek to czas nieustannego postępu technologiczne i cyfryzacji. Dostęp do komputer i Internetu posiada coraz więcej osób, przez co stają się one jednym z najważniejszych mediów współczesnych czasów. Z Internetem nierozerwalnie związane są tak zwane social media, czyli media społecznościowe. Określenie to odnosi się do korzystania z mobilnych i internetowych technologii, które przekształcają komunikacje w interaktywny dialog.

Omawiane tu media społecznościowe występują pod wieloma różnymi postaciami. Zazwyczaj możemy wśród nich wyróżnić kilka podstawowych kategorii:

Media społecznościowe dzięki temu, że mogą docierać zarówno do dużej grupy odbiorców, jak i do pewnej mniejszej społeczności mogą być potężną machiną reklamową. Obecnie „istnienie” w Internecie jest dla każdego przedsiębiorcy wręcz obowiązkiem. Własna strona internetową i połączone z nią media społecznościowe pozwalają doskonale zareklamować firmę oraz jej usługi czy produkty. Dodatkowo docierają do szerszej liczny odbiorców, a tym samym potencjalnych klientów. Serwisy takie Facebook czy Twitter przyciągają setki milionów internautów, którzy przez Internet szukają pożądanego towaru czy usługi.

Dzięki mediom społecznościowym każdy ma szansę zostać zauważonym, co jest istotnym elementem wszystkich kampanii reklamowych. Własna strona internetowa połączona np. z serwisem Facebook pozwala na szybkie informowanie klientów o nowych promocjach, produktach czy pakietach lojalnościowych, które mogą pozytywnie wpłynąć na zainteresowanie Państwa firmą.

Jeżeli Państwa firma nie posiada jeszcze własnej strony internetowej zapraszamy do kontaktu. Nasz zespół stworzy Państwa stronę internetową, zadba o serwisy społecznościowe oraz sprawi, że strona ta będzie się wyświetlała na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce (pozycjonowanie).

Interesuje Państwa ten temat? Zachęcamy do zapoznania się także do zapoznania się z naszym artykułem Content marketing.